حرفای ناگفته ام...


√✖كلبـــهـ ناگفتـــــــ ـه هاي من و تـــــ❤ـو √✖

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





نمیدونم چمه!دوس دارم همش به یه چیزی گیربدم و دعوا راه بندازم بعدم بشینم بزنم زیر گریه...اعصابم خیلی این چندروز داغونه مخصوصا وقتی می خوام باهات حرف بزنم و یکی مدام پشت خط میگهـ : مشترک ام تی ان مورد نظر شمادستگاه تلفن همراه خود را خاموش کرده است ...

بعد شنیدن این جمله فقط یه چیزی میاد توذهنم اونم اینکه پَ راسته که دیگه دوسم نداره و سرش به عشق جدیدش بنده ؟؟

واسه عوض شدنش چی بهانه بالاتراز این ؟؟

خیلی سعی کردم اون چیزی بشم که تو می خوای اما عزیزم اینو یادت رفت که من اول مث خودم بودم که تواز من خوشت اومد ...

دلیل این همه بی اعتنایی و ....چیزی جز اینه که می خوای دست از سرت بردارم ؟؟دیگه دوست نداشته باشم ؟؟می خوای بری اما قبلش می خوای زجرم بدی نه؟؟!!مدام توذهنم وقتی که باهام اینجوری این حرفت میاد که من زیادش تا یه سال دیگه باهاتم ...تاریخ انقضام تموم شده آره ؟؟!!چرا چیزی نمیگی؟؟ چرا فقط تو ذهنم این صدا میاد که مشترک مورد نظر در حال عشق بازی با عشق جدیدش است ؟؟!!!

آخرین خواهشمو بت میگم ...می خوای بری برو دوست ندارم به زور نگهت دارم

دیگه قلبم کشش این بی وفاییت ,نامهربونیات ,دروغاتو نداره...راه رفتنتم بازه ...

اگرم که یک درصد خواستی بمونی و هرچی که من فکر می کردم اشتباه بوده ...یکمی مردونگی به خرج بده...معرفت داشته باش...اذیتم نکن

خیلی دلم گرفت ازت

× هدف از نوشتن کمی آروم شدنم بود و بس

××با این ذهن آشفته وسردرگمم خدا امتحان ریاضی فردامو به خیر بگذرونه یعنی!!!

×××باز ایرانسل قاطی کرده اس ها دیر میرسه ؟؟؟

××××منتظر جوابتم ایناکل حرفای تو دلم که نه فقط قسمتیش بود...

×××××هر کی که خوند طرف نصیحت نره که قاطی می کنم به شدتااا! از هرکی نظر بخوام بش میگم ممنون !!!



MaRyAm | یک شنبه 7 خرداد 1391 | 9:54 قبل از ظهر |


Ɖɛƨιɢиɛя